شکستن کلید گاوصندوق
2020-11-24
روش باز کردن گاوصندوق کلیدی
2021-01-23
نمایش همه

فراموشی رمز گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق، بازکردن گاوصندوق: فراموشی امری ناخوشاید و ناامید کننده است، شخص فراموشکار احساس منفی نسبت به خود و آینده خواهد داشت، همچنین فراموشی رمز گاوصندوق میتواند بسیار استرس زا باشد و شما را دچار سردرگمی و تشویش نماید در این شرایط راه حلی که بتواند به سرعت به بازکردن درب گاوصندوق در سریع ترین زمان ممکن ختم شود بسیار راهگشا خواهد بود. فراموشی رمز گاوصندوق از اصلی ترین موضوعات این مقاله است.

حتما مطالعه کنید: بازگشایی گاوصندوق

اگر رمز گاوصندوق را فراموش کردم چه کنم؟‎

در زمان فراموشی رمز گاوصندوق ابتدا باید خونسردی خود را حفظ کنید زیرا این موضوع به حل کردن سریع مشکل کمک خواهد کرد،سپس با استفاده از ترفند هایی که در ادامه این مقاله به هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد درب گاوصندوق را به راحتی بازخواهید کرد.

بررسی کنید رمز گاوصندوق مکانیکی است یا دیجیتالی

بازکردن گاوصندوق

بازکردن گاوصندوق

رمز مکانیکی با رمز دیجیتالی تفاوت های زیادی دارد در رمز های مکانیکی از اهرم ها، شیار ها و خاصیت فیزیکی قفل استفاده شده است بنابراین برای باز کردن آن باید با ساختار مکانیکی قفل گاوصندوق خود آشنا باشید.

رمز دیجیتالی با کمک میکروکنترل ها، مدارهای منطقی و به طور خلاصه استفاده از علم الکترونیک طراحی شده است و بازکردن آن با بازکردن رمز های مکانیکی کاملا متفاوت می باشد.

اگر رمز گاوصندوق را فراموش کردید از امداد صندوق کمک بگیرید

یک راه بسیار سریع که بدون دردسر به باز کردن درب گاوصندوق کمک شایانی خواهد کرد استفاده از شرکت بسیار خبره و باتجربه امداد صندوق می باشد، در صورتی که رمز گاوصندوق را فراموش کردید امداد صندوق به سرعت میتواند به کمک شما بیاید، درب گاوصندوق را بازکرده و بدون هیچ خرابی آن را به شما تحویل خواهد داد.
تعمیر گاوصندوق بدون خرابی تنها از دست امداد صندوق برمی آید، امداد صندوق با استفاده از ابزار های مخصوص و تجربه 10 ساله در یک چشم به هم زدن درب گاوصندوق شما را باز خواهد کرد.

بازکردن رمز مکانیکی با استفاده از کلید چند محور

بازگشایی گاوصندوق

بازگشایی گاوصندوق

کلید چند محور نوعی از کلید است که با استفاده از آن بدون داشتن کلید گاوصندوق به راحتی میتوانید درب آن را بازکنید، این کلید داخل قفل قرارگرفته و با تغییر وضعیت خود با توجه به شکلی که  قفل دارد رمز گاوصندوق شما را حتی در زمانی که آن را فرموش کرده باشید باز خواهد کرد.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کلید چند محور در دسترس همگان قرار ندارد و استفاده از آن ملزم به داشتن دانش و تخصص می باشد، زیرا در صورت استفاده غلط امکان دارد که این کلید به گاوصندوق شما صدمه وارد کند.

آیا میتوان رمز را حدس زد؟

بسیار از افراد تصور میکنند که با امتحان کردن چندباره رمز میتوانند رمز گاوصندوق را حدس زده و درب آن را بازکنند این در حالی است که اساس این ایده از ابتدا غلط می باشد و نمیتوان با امتحان چندباره رمز آن را حدس زد، بعضی از رمز های دیجیتالی به گونه ای طراحی شده اند که در صورتی که چهار بار آن را اشتباه وارد کنید دیگر اجازه وارد کردن رمز و امتحان کردن آن را به شما نمی دهند.

این موضوع گواه این ادعا است که امتحان کردن رمز کارگشا نخواهد بود و فقط زمان شما که مهم ترین سرمایه مخصوصا در زمان فراموش کردن رمز گاوصندوق و حالت استیصال می باشد را هدر خواهد داد.

چگونه رمز دیجیتالی را باز کنم؟

برای اینکه رمز گاوصندوقی که قفل آن دیجیتالی است را بازکنید، به یک مدار الکترونیکی با قابلیت اتصال به  میکروکنترولر های رمز دیجیتالی گاوصندوق نیاز خواهید داشت، این مدار با برقراری ارتباط با قطعه اصلی قفل که تمام اطلاعات از جمله رمز را درون خود ذخیره کرده است می تواند رمز گاوصندوق دیجیتالی را بشکند و در اصطلاح هک کند.

مدار الکترونیکی چگونه گاوصندوق با رمز دیجیتالی را باز میکند؟

فراموشی رمز گاوصندوق

فراموشی رمز گاوصندوق

برای توضیح این موضوع ابتدا نیاز است که اطلاعاتی در خصوص چگونگی کارکرد مدارهای الکترونیکی بر پایه معماری کامپیوتر داشته باشید، این مدار ها معمولا دارای یک مغز متفکر به نام آی سی هستند که عملکرد کل قفل را کنترل میکنند، برخی از این آی سی ها قابل برنامه ریزی بوده، یعنی میتوانند به کامپیوتر متصل شوند و توسط زبان های برنامه نویسی مانند c++  دستور هایی برای انجام دادن آنچه ما میخواهیم به آن ها داده شود.

تخفیف ویژه: تعمیر گاوصندوق

برخی دیگر از این آی سی ها قابل برنامه ریزی نیستند و فقط به کمک آن ها میتوان مدارهای منطقی ساخت، یعنی مداری که براساس صفر و یک کار میکند و برای به کارگیری آن متخصصان طراحی مدارهای الکترونیکی از محاسبات ریاضی استفاده میکنند. اینگونه مدارها در اسباب بازی ها و کارهای ساده تر بیشتر استفاده می شوند.

مدار های الکترونیکی که رمز گاوصندوق های دیجیتالی را باز میکنند با مورد هدف قرار دادن میکروکنترل های قابل برنامه ریزی و پاک کردن کلی سیستم عامل آن ها و نصب سیستم عامل جدید  میتوانند رمز را کاملا تعویض کرده و یا آن را به طور کلی از حافظه دستگاه پاک کنند.

تخفیف ویژه: سرویس گاوصندوق

البته در خصوص مدارهای الکترونیکی نیز خوب است بدانید که اینگونه مدار ها نیز در دسترس عموم قرار ندارند و تنها افراد خاصی هستند که میتوانند از آن ها استفاده کنند، شاید با کمی گشت و گذار در پاساز امجد در خیابان جمهوری شاید بتوانید نمونه هایی از این مدار ها را پیدا کنید.

برخی راه های غیر عقلانی پس از فراموشی رمز گاوصندوق

گاهی موضوع فراموش کردن رمز گاوصندوق آن قدر برای ما سخت و دشوار است و تحت تاثیر آن قرار میگیریم که به راه های عجیب غریبی برای بازکردن گاوصندوق فکر میکنیم و یا آن را به دیگران نیز پیشنهاد میکنیم که هریک از آن ها بررسی خواهم کرد.

بازکردن گاوصندوق با تبر

شاید افرادی به شما توصیه کنند که اگر رمز گاوصندوق را فراموش کردی درنگ نکن و بدون آنکه به خرابی مطلق گاوصندوق فکر کنی با تبر به جان آن بیفت و بالاخره آن را باز خواهی کرد، این افراد که این چنین توصیه های خام و ناپخته ای دارند سخت در اشتباه هستند زیرا اگر باز کردن گاوصندوق به سادگی و به راحتی ضربه زدن با تبر بود دیگر کسی گاوصندوق نمی خرید یا اگر گاوصندوق می خرید، از فروشنده سوال میکرد، آقا آیا ضد تبر است؟! اصلا گاوصندوق های ضد تبر مد می شد، بنابراین به هیچ عنوان وقت خود را با چنین کار های بیهوده ای هدر ندهید.

و در آخر توصیه می کنیم برای آنکه هزینه زیادی برای خرید گاوصندوق جدید نپردازید، و در سریع ترین زمان ممکن گاوصندوق را بازکنید از ما یعنی شرکت معتبر امداد صندق کمک بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *